הגביע של אשדוד – בפעם החמישית!

הרבה מאוד זמן חיכו בעיר אשדוד לזכות בתואר משמעותי והרגע הזה הגיע. גביע המדינה בכדורסל נשים מגיע לאשדוד לאחר שמכבי אשדוד ניצחה במשחק מותח את מכבי חיפה. ראש העיר מר יחיאל לסרי, אשר נסע במיוחד לצפות מקרוב במשחק, חזר גם הפעם (כמו בארבעת הפעמים הקודמות) לעיר עם הגביע. כמו כן, מנכ"ל הרשות לספורט בעיר יורם אסרף היה יחד עם השחקניות ונהנה לראות את הנפת הגביע מקרוב.

בסיומו של משחק מותח, זכתה מכבי אשדוד בגביע המדינה בכדורסל לנשים. הקבוצה ניצחה בתוצאה 84:78 את חיפה במשחק שהגיע להארכה וכך השיבה לעצמה את הגביע לאחר חמש שנים ללא זכייה.

המשחק שהיה ללא ספק אירוע השיא של כדורסל הנשים בעונה זו היה גם בין המשחקים הטובים ביותר שראינו העונה, כאשר אשדוד הגיע כפייבוריטית ברורה אך מולה עמדה יריבה עקשנית שלא נתנה לה לנצח בקלות והייתה גם קרובה לזכות בגביע בפעם הראשונה בתולדותיה. ובכל זאת, אשדוד היא זאת שיצאה עם ידה על העליונה וזכתה בגביע.

במשך המשחק לא הייתה קבוצה עדיפה על המגרש והיתרון עבר מקבוצה לקבוצה לאורך כל המשחק. לקראת סוף הרבע האחרון אשדוד הובילה 72:69, אך השחקנית הוותיקה של מכבי חיפה צ'לסי הופקינס סחטה עבירה מחוץ לקשת וקלעה את כל שלושת הזריקות ששלחו את המשחק להארכה, בה אשדוד התעלתה וניצחה את המשחק.

    הרשמה לניוזלטר

    קבלו עדכונים על אירועי הספורט הקרובים

    איך אתה מעוניין לקבל את המידע?