אליפות אילת? אשדוד היא זו שחגגה על הפודיום

לפני קצת יותר מעשור רשות הספורט באשדוד הקימה מתקן מרשים המשמש כמרכז לחינוך ימי בעיר. כידוע אשדוד היא אחת מערי הנמל בישראל והחיבור של העיר לים תורם לקידום המודעות והאהבה לים בכלל ולספורט הימי בעיר בפרט בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים. 

המרכז החינוכי הכפיל בכמה מונים את פעילותו, כאשר מאות בני ובנות נוער מרחבי העיר  התחילו לקיים בו פעילויות מגוונות: חוגים, אטרקציות ואף מגמה מדעית ימית ייחודית בשיתוף עם מקיף ג' בעיר.
התנאים הנהדרים במקום, כולל רמת המקצוענות הגבוהה שבה הוא מתנהל משכה אליו באופן טבעי אינספור תלמידים שהצטרפו למרכז הפועל עם הסלוגן "בואו אלינו לים".
המרכז גאה לקבל באהבה ולכלול פעילויות לאוכלוסיית בעלי המוגבלויות שיכולים ליהנות ממתקנים המונגשים במקום.

ההישגים לא אחרו לבוא:

באליפות ישראל שהתקיימה בעיר אילת רק לאחרונה זכתה אשדוד לייצוג מרשים על הפודיום בתחרויות בגילאים ומגדרים שונים וכן סוגי שייט שונים.
בין התחרויות הנפוצות,  גביע אילת בגלשנים. התחרות התקיימה במשך שלושה ימים לצד רוחות חזקות ותנאים מעט שונים מאלה שהיו באשדוד אך הגולשים והגולשות של העיר הפגינו ביצועים מרשימים.
כאשר כמה מהגולשים סיימנו במקומות מכובדים לצד כמה משתתפים ומשתתפות שסיימנו אף על הפודיום.

בנות: 

מקום ראשון – עדי עובדיה

מקום שלישי – הילה אביבי

בנים:

מקום שני – גיא מיכאלסון

מקום שלישי – איתי ליבוביץ'

הצוות המקצועי עשה עבודה מדהימה עם המתחרים: ליעד ישראלי, שיר אבני, שחר טיבי, נועה פרץ, בר לנר – המרכז מבקש להודות לכם על המאמץ, המסירות והמקצוענות. 

    הרשמה לניוזלטר

    קבלו עדכונים על אירועי הספורט הקרובים

    איך אתה מעוניין לקבל את המידע?